divendres, 29 de maig del 2015

FASE 2: SESSIONS D'ENTRENAMENT 5

Avui us mostraré algunes de les activitats que realitza la Laia ( alumne de 2n), pe veure que el contingut és diferent del de la Nerea.

Comencem la sessió de la mateixa manera, conversant una mica abans d'iniciar la sessió. La Laia és una nena que es mostrava molt tímida i insegura , ara va agafant confiança i fins i tot de vegades fa bromes.

 Les activitats que us comento estan dins del grup Monojocs.

 L'objectiu d'aquest grup és incorporar les síl·labes travades en format de joc, per ressaltar la diferència i per altra banda, reforçar l'articulació de les mateixes. 


Aquestes són precisament les síl·labes en les que la Laia mostra tenir més dificultat de lectura. En la sessió realitza:


1.Activitats de lectura de no paraules en lectura  
 lliscant.
En aquesta imatge podeu veure en Glif pensant, ha sortit perquè la Laia llegia a poc a poc, l'ajuda a pensar. Al final de la sessió surt amb el polze 
amunt felicitant-la perquè  ha acabat l'activitat.











2. Cursa de cotxes amb no paraules.

3. Activitats de lectura i  de decisió en taulell:  3.1 Marcar només les paraules repetides.


3.2. Decidir si cada paraula llegida és igual que l'anterior , clicar “si” amb el botó esquerre i no amb el botó dret del mouse

3.3. Decidir si la paraula de l'esquerra està inclosa en la de la dreta.







3.4. Decidir si la paraula llegida acaba amb la mateixa lletra que l'anterior. En aquesta activitat també es treballa la memòria, degut a que a de recordar com acaben les paraules, ja que desapareixen de la pantalla.

4. Fer esclatar bombolles, però només les que tenen paraules que acabin en consonant.




I com sempre, la darrera activitat  és la de:  Adéu i autoavaluació. En aquesta activitat és quan ella fa bromes, de vegades  tot rient em puntua a mi amb menys estrelles que ella perquè diu que  ara llegeix més que jo. Quan vam començar el projecte moltes vegades li havia de llegir jo primer algunes paraules i ella repetir-les; i ara ja no. A més a més de millorar la lectura de travades , ha millorat en autotestima i confiança; es mostra motivada respecte a la lectura i contenta per com ha millorat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada