Sessions
dels alumnes de 2n
1.
La L.està realitzant sobretot aquest tipus de sessions donat el seu
resultat en l'avaluació i a les dificultats que mostra en
l'aprenentatge de la lectura.
Nom i nombre | Objectius | Consisteixen en: | Criteri d'assoliment : |
Monojocs : 18 sessions | -
Incorporar les travades. - Reforçar l'articulació de les mateixes |
En aquestes sessions es treballen les síl·labes travades, síl·labes d'especial dificultat per ella, són les que li representen més problemes en l'aprenentatge de la lectura. Es treballa també la diferenciació fonètica, la dicció i l'articulació de les mateixes. | Els nens són capaços de fer la lectura de qualsevol estructura monosil·làbica. (c-c-v / c -v -c) |
Mono : 15 sessions | - Aconseguir la lectura ràpida de les travades. | Són
sessions per als nens que tenen dificultat en assolir la mitjana
del seu curs en la lectura de travades. Exercicis on treballen els monosíl·labs apresos de manera intensiva. La presentació és variada i es combina amb activitats lúdiques ( esmentades en l'anterior entrada del blog) per motivar-los. |
Els nens són capaços de fer la lectura ràpida de qualsevol estructura monosil·làbica.. |
Puntualització : En aquests darrers dies , degut a la seva progressió comença fer també sessions de Frondosa ( explicada en el següent quadre)
2. La A. Realitza sessions d'un nivell més avançat, activitats dirigides a nens que necessiten millorar la seva capacitat lectora però que ja són capaços de llegir bisíl·labs; i han de millorar la consciència fonològica. Són les següents:
Nom | Objectiu | Consisteixen en | Criteri d'assoliment |
Frondosa : 22 sessions | -
Introduir bisíl·labs - Millorar l'articulació i dicció. |
-
Gimnàstica de sons (exercicis articulatoris): llegir i pronunciar
el més ràpid possible i repetint les paraules llegides cinc
vegades seguides) - Reconeixement de rimes - Lectura de bisíl·labs |
Els nens són capaços de fer la lectura de bisíl·labs |
Frases : 5 sessions | -
Treballar la memòria semàntica. - Treballar la decisió lèxica |
Activitats relacionades amb la comprensió i enmagatzament d'informació | Els nens es troben al final del procés d'entrenament en decodificació. |
Comentari personal: L' A. mostra un gran interès i cada cop li agrada més llegir, o sigui, que a més a més d'anar aconseguint una millora de la seva capacitat lectora s'està aconseguint que comenci a gaudir-ne.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada